Hej hej bloggen!!!! ;) jag har inte alls t...

img_9496 (MMS)

Hej hej bloggen!!!! ;) jag har inte alls tid att hĂ€nga hĂ€r lika ofta lĂ€ngre.. SĂ„ ni vet. Ibland blir det fler inlĂ€gg Ă€n Ă€ndra. Och ibland inga alls. Jag jobbar, umgĂ„s med vĂ€nner och familj, och just nu kĂ€nns bloggen bort prioriterad.. MEN.. Jag skriver Ă€ndĂ„;) IBLAND. Bilder och om man gör nĂ„got spec hamnar hĂ€r.. SĂ„ nu vet ni det..:) igĂ„r va jag en snabbis i pershagen och hĂ€lsade pĂ„.. Vi Ă„t en dunder frukost och snackade en massa skit. Sen blev det jobb för min del. Jag Ă€lskar mitt nya jobb. MITT NYA LIV..:) och alla dom som finns i mitt liv. Puss till er. Idag blir det jobb igen kl 14:00 till  22:30. SKÖNT. Älskar det hĂ€r med skift. Shit.. Det hĂ€r blev ett kĂ€rleks inlĂ€gg. ;) puss och ha en trevlig onsdag..


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0