HEEEJ... Typ DÖD idag. Ni ser ju sjĂ€lva ;)...

img_5207 (MMS)

HEEEJ... Typ DÖD idag. Ni ser ju sjĂ€lva ;) jag har firat Veronica som fyller Ă„r idag. Vi var dĂ€r en snabbis och Ă„t prinsesstĂ„rta. VĂ€rldens godaste.. "Ă€rligt" hon hade gjort den sjĂ€lv. Inga konstigheter bara grĂ€dde, marsipan och ja.. Vet inte vad som ska vara iden. Haha men god va den. INGEN SPRIT. Jag hatar sprit i bakverk. SĂ„ jĂ€vla Ă€ckligt. Det kan stĂ„ i ett glas för sig. Men ICKE förstöra en god tĂ„rta.... Annars har jag bara glott pĂ„ idol, som resten av svenska folket.. Jag önskar att jag vĂ„gade vara med.. Nu sover Hugge.. SĂ„klart, kl Ă€r ju halv ett. CRAZY. Jag ska ocksĂ„ sova. Typ NU. Hörs imorgon. Kram Ă„ gonatt


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0