hĂ€rliga, UNDERBARA november. Åtta plus var...

img_9751 (MMS)

hĂ€rliga, UNDERBARA november. Åtta plus var det kl 20:00 nĂ€r vi Ă„kte frĂ„n Pershagen. Helgalet. Men jag klagar inte. Jag Ă€lskar ju hösten. Tycker iofs om snö ocksĂ„ men det Ă€r skönt som det Ă€r nu. Vintern blir inte lika lĂ„ng. TĂ€nkte Ă€ndĂ„ Ă„ka till snön, lite senare. NĂ„gon helg i nĂ„gon stuga lĂ„ngt lĂ„ngt hemifrĂ„n;) en öppen spis kanske? LĂ„ter mysigt. Jag Ă€r hellre för solsemestrar Ă€n att dra i vĂ€g typ en hel vecka till SĂ€len för skidĂ„kning. Har gjort det förut, men det kĂ€nns inte riktigt som nĂ„gonting att ta med Hugge pĂ„. Men vi fĂ„r c.. Man vet aldrig Mina pĂ€ron Ă„ker nĂ€stan varje Ă„r till SĂ€len;)  Nu ligger jag under tĂ€cket i soffan och kollar arga snickaren. Myspys. Vi hörs imorgon. Snart ska jag sussa vĂ€ldigt sött;) puss pĂ„ er


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0