Grisen i skogen

Hej pĂ„ er!! Ni fĂ„r ett sent inlĂ€gg idag. Är inte ett dugg trött idag. Jag borde vara det efter ett lĂ„ngt arbetspass + en lĂ„ngpromenad pĂ„ tvĂ„ timmar innan jobbet. Jag och mannen drog till Tveta spĂ„ren och gick milen. As skönt med bĂ„de friskluft och lite kondis.. Inte dag försent;)

Som sagt, skit mysig promenad tills vi trÀffar HERR GRIS i skogen. Ett stort fult jÀvla vildsvin. Fick panik och börja springa. Hör bara lÄÄÄÄÄngt dÀrborta att Matte skriker STANNA.. Sluta spring. Men vem fan hade inte sprungit liksom???? Jag Àr iallafall inte bimbon i skrÀckfilmen som dör först;) haha

Annars dÄ? MÄr ni bra? Hugo Àr hostig " stackarn " att det aldrig ska gÄ över. Mattias Àr magsjuk.:( och jag lever;) Àr nöjd med livet.
Synd bara att jag missade brorsans födelsedag idag. Jag jobbade kvÀll..
Min stora lillebror fyllde 16.. Helt Ă€rligt.. Okey det ÄR lĂ€nge sen.. Men deg kĂ€nns inte som TIO Ă„r sedan jag fyllde 16.. kommer till och med ihĂ„g vad jag hade pĂ„ mig pĂ„ dagen ;) den ni ;))

Nu ska jag FÖRSÖKA sova.. HĂ€r fĂ„r ni en bild pĂ„ en grisjĂ€vel och pĂ„ min lillebror. Hoppas ni ser vem som Ă€r vem;) haha <3 Löööve


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0