Friends forever

Ligger redan i sÀngen.. Fantastiskt. :)
Ligger och funderar pÄ livet. PÄ vÀnner, familj, kÀrlek. TÀnk hur mÄnga i ens liv som kommit och gÄtt...
Ganska sjukt egentligen. TĂ€nk er alla gamla kĂ€rleksrelationer, folk som dött, kompisar man var bĂ€stisar med"som man inte ens hĂ€lsar pĂ„ idag" och alla runt om kring.. TĂ€nk alla andra man lĂ€rt kĂ€nna genom dessa mĂ€nniskor. Det Ă€r mĂ„nga. Och sen bara FÖRSVINNER dom...

Sen Buggs kom sÄ fick jag vÀlja mina kompisar. Man har inte tid för alla.. SÄ Àr det bara. Jag har nÄgra bÀsta vÀnner som jag hÄller hÄrt i. BÀttre nÄgra fÄ RIKTIGT BRA Àr mÄnga halv okey.

TrĂ€ffade en utav dessa underbara vĂ€nner i helgen. Som jag har saknar henne.. Jag och Helena var ute pĂ„ stĂ€llet hon jobbar pĂ„. Och det var SOM VANLIGT att ses. Även fast vi inte sets pĂ„ kanske tvĂ„ mĂ„nader sĂ„ va allt som vanligt. Det Ă€r sĂ„ en relation ska va.
Vi har dessutom kÀnnt varandra i 10 Är, sÄ det borde ju ocksÄ vara sÄ.

Det Ă€r en brud som jag har gjort mycket galenskaper med.. Typ hittat pĂ„ att jag skulle sova hos henne och hon hos mig. Vi var ute hela natten. Vi har liftat, festat, trĂ€nat, varit fulla, och vad vi har hĂ€ngt pĂ„ Stureplan.. Hon drog med mig en gĂ„ng till Cafet och jag var dyng förkyld. Hon berĂ€ttade inte vart vi skulle sĂ„ jag hade mjukisbyxor pĂ„ mig. Hahaha. Det var nog okey bara för att hon kĂ€nde vakterna. ;) En annan gĂ„ng nĂ€r vi var 15?:) sĂ„ var vi ute och HÄNGDE som man gjorde. Vi Ă„kte moppe.. LĂ„ng historia. KvĂ€llen slutade iaf med att vi lurade hennes mormor att vi hade varit hemma hela kvĂ€llen. Stackars mormor Dagmar. :) hon mĂ„ste ha trott att hon var senil.. Eller sĂ„ var hon bara jĂ€vligt snĂ€ll som lĂ€t oss komma undan;)

Vi sa iaf att vi skulle ses snarast. TÀnkte faktiskt boka upp en shopping dag med denna donna. Det mÄste vara det hon Àr bÀst pÄ. MODE. Kolla bara vilken snygging hon e ;) puss pÄ er alla

Och puss Rebecca. Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0