Fredagsmys !!!

Jag och Hugo har haft VÄRLDENS mysigaste fredag idag. Vi blev bjudna pĂ„ middag hemma hos Camilla och Jonny. SĂ„ himla trevligt. Vi Ă„t tacos, och Hugo Ă„t som aldrig förr. "han som aldrig Ă€ter". Å det var verkligen gott!!
Hugo har lekt som attan med Neo. Det mÀrks att dom börjar komma nÀrmre varandra i Älder. Neo Àr ett Är Àldre Àn Hugo, och Hugo Àr ett Är Àldre Àn Neos lillebror Milo. SÄ snart kan alla tre skitungar ha kul ihop:)
Efter middagen sÄ fick H och N varsin liten ostbÄgepÄse som Camilla hade köpt. Dom kollade pÄ nÀstan hela nalle phu och den blÄsiga dagen.." GULLEPLUTTAR.. MEEEEN..." Har typ ALDRIG sett en skitigare soffa. Jag dammsög det tvÄ ggr. Undrar hur mÄnga ggr dom gjorde det efter att vi gick.. Ja, vÀrldens nicaste fredag har vi haft iaf. Hoppas ni ocksÄ har haft/har det.

Just nu sÄ glor jag pÄ idol. Molly Àger skiten ur alla och möjligen Robin... Hon som sjöng Kelly Clarkson ska hem utan att passera gÄ. JÀvla SOPA... Och JAAA jag skulle sjÀlv ha gjort den 1000 ggr bÀttre..;)

Imorgon Ă€r det lördag. SĂ„ jĂ€vla SKÖNT. Lugn och ro, kaffe, frukost, bebismys;) "hugomys" Han Ă€r min lilla bebis, Ă€nd hiiis Ă„lvĂ€js gĂ„nna biii. <3

Nu ska jag glo pÄ idol igen. Reklamen Àr slut. Puss pÄ er finingar :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0