Första advent

Ă…Ă„Ă„ vad jag har julstĂ€mning.. INTE. Att det Ă€r fösta advent idag kĂ€nns bara sjukt. Jag har inte ens hĂ€mtat ner adventsljusstaken frĂ„n vinden. Det vĂ€xer blommor utanför dĂ€r vi bor och jag gick i ballerina skor hĂ€romdan..

Nu har jag iaf fÄtt i mig lite kaffe och Hugo har fÄtt gröt. Behövligt. Jag Àr skit trött. Imorgon börjar en ny jobbvecka med dagtider. " innebÀr kl 06:00-14:30.. Jag tycker mer om att jobba dag Àn kvÀll faktiskt. Man kan göra sÄ mycket efter jobbet, medan kvÀllsveckorna "14:00-22:30 stannar man bara hemma innan jobbet. Jag brukar ha Hugo hemma och sÄ löser M av mig nÀr jag drar till jobbet. Imorgon 06:00 innebÀr trött like hell- innebÀr att Carro mÄste fÄ sova inatt... Eller typ snart nÀr M gÄr upp. Haha
Nu ska jag och Hugo fira första advent genom att tĂ€nda ett vanligt ljus;) OCH HAN KOMMER BLÅSA UT DET. Han blĂ„ser sĂ„ fort han ser ett ljus. TĂ€nt som otĂ€nt.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0