Ficklampor och korvstroganoff

Men hallÄ alla goa gubbar!!
Idag Àr det trött-Carro-dagen. Började 06:00 imorse och kom hem NYSS..
Vi drog till mina förÀldrar efter jobbet och Ät korvstroganoff. Mmmm :)

Dagen annars började med att jag vaknade i soffan kl 03:34.. What da fack!!!!
Jag vĂ€ckte min Karl som OCKSÅ sov i soffan. SĂ„ vi kunde "sova gott" i typ en och en halv h.. Börjar ju 6 pĂ„ Astra och dĂ„ behöver man ju gĂ„ upp runt 5..Men till min stora förvĂ„ning var jag inte ett dugg trött idag.
Hade med mig min egengjorda gulasch soppa till lunch.
M och H hÀmtade mig pÄ jobbet.. Skönt. Och sen drog vi till pershagen.

Nu.., leker Hugo med en ficklampa och har upptÀckt skuggor. Min lilla skitunge;) han ser sÄ jÀvla rolig ut nÀr har trycker in ficklampan i munnen och lÄter som ett monster.. Haha hÀr har ni nÄgra bilder pÄ det.. Men dom blev ganska suddiga och blixten dödar det hÀftiga;) puss pÄ er // Carro


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0