Vilken natt !!!!!

Inatt har Hugge vaknat jĂ€tte mĂ„nga gĂ„nger av att han Ă€r snorig, hostar.. Stackars barn. Och nĂ€sdroppar vill han inte ha. Kunde tvĂ„ngsge honom droppar i en nĂ€sborre:) dĂ„ kunde han sova nĂ„gelunda iaf.. Jag och Hugos pappa Ă€r nĂ„got trötta idag. Och stackars Honom som Ă„kte och jobba nyss. Han slutade sent igĂ„r och började tidigt idag. IgĂ„r hade dom haft 150 nobel och idag skulle dom ha 100.. Ja.,:) han jobbar pĂ„ statshuset uppe i sthlm. Plus att han pluggar heltid. Han Ă€r duktig han ;) Ă€r sĂ„Ă„Ă„ stolt...nog skrytet haha..:P faaan vilket trĂ„kvĂ€der. Och det ska vi ut i.. Vi ska nĂ€mligen Ă„ka till pershagen och gĂ„ pĂ„ skolans dag. Mina bröder gĂ„r dĂ€r. Anton som gĂ„r i 9an och Jesper som gĂ„r i 6an. Dom Ă€r mina snyggingar. Dom ser JÄTTE bra ut. Undrar vad dom kommer göra om 5 Ă„r dĂ„Ă„;) ska lĂ€gga upp bild pĂ„ dom sĂ„ ni förstĂ„r ;) TĂ€nkte lĂ€gga upp lite fina bilder frĂ„n Thailand som vi var i i februari. Det var jag, Matte, Hugge Och brorsorna som tog en flygbiljett till Phuket. SĂ„ tog vi oss dĂ€rifrĂ„n. Eller haha vi Ă„kte bara till phi phi i typ 5 dagar. Tog gryyyymt mĂ„nga och fina kort frĂ„n Thailand som jag som sagt ska lĂ€gga upp. Ska försöka göra det frĂ„n datan imorgon nĂ€r Mattias Ă€r ledig. Han mĂ„ste hjĂ€lpa mig att fixa vĂ„ran cp data :(. Tror inte att det finna mĂ„nga som Ă€r sĂ„ otekniska som mig :P. Ska lĂ€gga upp bilder pĂ„ hur det ser ut hemma hos oss oxĂ„. Kan va kul att kolla tillbaka om typ 5 Ă„r nĂ€r man bor i villa med pol och grejer och tĂ€nka att DÄR HAR VI BOTT ;) haha nej vi bor faktiskt jĂ€tte fint. Vi har en stooor 3a i mariekĂ€ll. Det Ă€r verkligen ett mysigt omrĂ„de. Nej nu ska jag göra nĂ„n nytta. Dusha och diska. GĂ„r inte att göra sĂ„nt nĂ€r herr H Ă€r vaken. SĂ„ vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0