lÄten Àr sÄ grymt bra

TorekÀllberget va sjukt mysigt. jag och plutten klappade killingarna. och oj oj oj vad kul han tyckte det var. :) mammas hjÀrta smÀlte. han gillade tuppen och hönorna ocksÄ. kossorna sket han i ;) haha
Vi satt i grÀset och myste. Blev förvÄnad över hur mÄnga som har med sig sina hundar dit upp pÄ promenad. ska absolut ta med mig Molly nÄgon dag. Molly Àr mina förÀldrars softis.

Lillebror kom hem till mig pÄ sin nya moppe direkt efter torekÀllberget. han parkerade pÄ Mattias parkeringsplats och hahahahaha förlÄt lillebror att jag skriver det hÀr.. men han kollade ut var 5e minut för att se sÄ att hans kÀrlek stod kvar och inte hade blivit stulen ;) vi kollade pÄ mean girls 2. den va okey

Robban kom hem till mig typ 19:00 . Vi har jobbat med lÄten och texten. Den börjar bli riktigt bra. och dÄ menar jag RIKTIGT bra.:)..

Jag Àr sjukt hungrig nu. Hugo skrutt sover sen ca en timme tillbaka..
PÄ fm Ät bÄde jag och Hugge bacon pasta som jag snabbt lagade iordning, dÄ jag var monster ;)hehe.
Han tyckte det var jÀtte gott. Alltid kul nÀr han gillar det man sjÀlv har lagat.
Men nu Àr jag hungrig igen..fÄr bli yoghurt och mackor.Eller haha jag kanske ska ta Hugos mat.. a la Kissie style ;).

PÄ tal om Hugos mat sÄ mÄste jag ha nÄgra att ge maten till. sÄ om nÄgon har eller kÀnner nÄgon som har barn 4 till   ja.. inte vet jag.. det Àr frÄn 6 mÄnader. sÄ sÀg till för jag har ett LASS med nestles sjötunga, potatismos och morot hÀr hemma.. och den smakar bra .

Imorgon blire torekÀllberget pÄ dan igen. Hugo och Lilja ska fÄ leka och jag och Jenny ska fÄ dricka kaffe och snacka skit :P lÄter som en alldeles alldeles underbar tisdag. sen blire nog pershagen och rensa ogrÀs. :)

Nu ska jag Àta och kolla film igen

godnatt och puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0