min stora Hugo

Men hej igen !!!!
korven va delicious..jag Àr skit trött. ska alldeles strax sova. har kollat pÄ en massa roliga foton som Àr frÄn hundra Är sedan.typ sÀlen 03 och studenten och Ànnu Àldre. haha sÄ man sÄg ut ;) rosa buffalo och jazzbyxor. jag ska försöka orka kolla pÄ en film innan jag somnar. började kolla pÄ en förut sÄ det blir nog den eller mean girls 2. har aldrig sett den heller. kommer aldrig orka se bÄda.

snart fyller mitt hjÀrta ett Är. helt galet vad fort tiden gÄr. jag hinner inte med. han Àr sÄ stor i sitt sÀtt ocksÄ, kryper, stÄr och gÄr, Àter sjÀlv, leker sjÀlv. tycker inte det va lÀnge sen jag lÄg pÄ bb och hade honom pÄ magen. jag lÀngtar efter nÀsta barn..men bara att fÄ föda ut barnet ;) haha och sjÀlvklart tiden efter.. men att vara gravid..fy fan.. nej tack.  att föda barn va det roligaste jag har varit med om. tog 48 timmar :P men faaan va kul det var. ska avsluta det hÀr inlÀgget med att lÀgga upp en bild pÄ skrutten som nyfödd. vet ju inte hur man gör pÄ datan sÄ fÄr göra det frÄn min iphone ;) hehe  godnatt   pussss  och   dröm sött  


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0