fem minuter över

Men heeeej :)
idag har jag haft fullt upp... jag och sonen gick upp 07:50 ock lekte i hans rum. hugo tycker om att sitta ensam och leka och pula med sina saker pÄ morgonen, sÄ jag passade pÄ att diska och plocka undan. vÀckte Mattias som Àr ledig idag. runt 10:00 tiden kom mamma med blommor och frukost. sÄ vi kÀkade en brak frulle av Àgg, korv, skinka ost yoghurt och musli, juice olika sorters bröd och jaaaaa. jag brukar aldrig hinna Àta frukost. borde bli bÀttre. jag Àr en kaffe mÀnniska sÄ det brukar iofs rÀcka för mig.

sen Ă„kte jag och mamma till systemet. jag handlade sangria. jag ÄLSKAR sangria. vi handlade massa mat. vi shoppade pĂ„ kapahl till Hugge. mamma köpte bikini. SKIT SNYGG. den satt som en smĂ€ck. jag skulle ocksĂ„ vilja ha en ny. sist köpte jag en glittrig Ed Hardy. den Ă€r oxĂ„ snygg sĂ„ den fĂ„r duga. dom har sĂ„ mycket snygga pĂ„ stadium nu. vill ha typ alla. nelly har ocksĂ„ snygga sĂ„g jag pĂ„ nĂ€tet. men haha jag som Ă€r sĂ„ jĂ€vulusiskt teknisk har aldrig handlat frĂ„n nĂ€tet...carro vet inte how to do ;)men egentligen Ă€r det nog lika bra:P skulle bli dyrt.  

nu Àr jag in the pöörshejg. och regnet bara öööser ner. jag gillar egentligen regn. jag Àr en ute mÀnniska som Àlskar att gÄ i regnkappa och gummistövlar. haha. jag vet!!!!!!! jag Àr en nörd. och jag Àlskar att det alltid börjar regna nÀr jag Àr pÄ vÀg nÄgonstans sÄ man ser drÀnkt ut. uppklÀdd till nÄgot speciellt och sÄ börjar hÄret krulla sig.. halv kul helt Àrligt. tacka för att det finns plattÄng och stora vÀskor.

VET NI VAD?? jag ska gÄ ner i vikt tills sommarn.har 7kg kvar sen efter herr H kom.. sÄ jag tÀnkte hahaha och tro mig det Àr inget skÀmt testa kissies diet som bestÄr av hugo mat ;) massa nÀring i en burk och man fÄr i sig allt bara det att man kommer ju gÄ hungrig jÀmt. jag haaatar att trÀna, MEN jag ska köpa kort pÄ badhuset. för man mÄste ju trÀna oxÄ som alla jÀmt sÀger. om jag gÄr ut och springer en dag vill jag se resultat pÄ en gÄng. gÄ ner ett kilo typ. minst ;) men kÀnner jag mig sjÀlv kommer jag klara en dag. jag har INGEN SOM HELST DICIPLIN.

nu ska jag gÄ ner och dricka kaffe med mina kÀra mor. ska ladda upp bilder senare. puss sÄ lÀnge.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0