uppe med tuppen

Jag och Hugo gick upp med tuppen imorse!!
Vi kokade managrynsgröt och kaffe. Hugo lekte i sitt rum tills det var fÀrdigt.
Han Ät upp allt. mamma blir sÄ stolt:)
Nu sover han som en gris i sin sÀng. jag har kollat pÄ kanske vÀrldens bÀsta film :) red riding hood hette den
och tro mig....den ska ses igen :)

kl 11:00 ska jag och Hugge trÀffa Jenny och Lilja pÄ torekÀllberget. blir mys med killingarna igen.
Tycker att det Àr konstigt vÀder ute idag. KÀnns som att det skulle bli regn. vad ska man ha pÄ sig tro??
blir nog klÀnning och leggins.
senare idag ska jag och hugo Äka till pershagen och fixa i trÀdgÄrden.
Eller?? deras trÀdgÄrd har dom reffsat upp sÄ det ser ut som en Äker. dom har laggt grÀsfrön sÄ fint kommer det bli.

lÀgger upp lite sms bilder frÄn berget sen.
Nu ska jag göra mig snygg för djuren ;)

puss sÄ lÀnge


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0