torekÀllberget

godmorgon :)
just nu sitter jag och spanar in min stora kille som GÅÅÅR runt vardagsrums bordet.
Mattias Äkte tidigt imorse upp till sthlm. det Àr nÄgon kurs som börjar idag som han ska lÀsa bara över sommaren. hmm tror det var matte c ;)  han Àr grym pÄ matte min matte :P
idag ska jag och pysen upp till torekÀllberget och mysa med djuren. sist vi var dÀr spottade han i nappen hos kossan :)

det blev ingen fim för mig igÄr...haha jag ljuger i bloggen ocksÄ ;) .. jag skulle ha kollat men sov ist.

fick hem barnmat frÄn buzzador.. sjötunga, potatismos och morot. det luktar fisk i hela min lght nu..Žni har ju sett hur min son Àter;) inte roligt. dessa matrÀtter Àr frÄn 6 mÄn. nÄgon som vill ha?? bara att sÀga till sÄ fÄr ni. fick huuur mkt som helst.

nu ska jag lÀgga min sjukt griniga och trötta son
hörs sen   puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0