step up 3

tjoho :) jag och bröderna gjorde bacon pasta. sÄÄ jÀvla gott. nu sitter vi döda i soffan och ska aldeles strax kolla pÄ step up 3. vi har sett dom andra 2 tillsammans oxÄ sÄ dÄ mÄste man ju se den nya. :) vi ska kÀka chips och dipp. och mamma hade skickat med dom en jÀvla massa godis oxÄ som vi lÀr trycka ;) har verkligen varit onytttig hela dagen. men pÄ mÄndag börjar ju mitt nyttiga liv sÄ jag mÄste passa pÄ att Àta all skit som gÄr ;) hehe....imorgon Àr M ledig. och vet ni vad?? han Àr ledig pÄ söndag oxÄ :D....pÄ söndag Àr det mors dag..min dag. helt sjukt att jag Àr mamma. och att jag Àr mamma till vÀrldens vackraste barn dessutom. ohhh imorgon ska jag klippa mig. den hÀr gÄngen ska peruken av. det blir att klippa sig mycket :P  hugge sover sen typ en timme tillbaka. han har lÀrt sig att gÄ nÀr han hÄller i sig i saker. mitt lilla troll fyllde 9 mÄnader igÄr. nu ska vi kolla filmen. hoppas den Àr bra.  puss Ä kram 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0