Nu... Pirater

Chacha !!! Nu sitter jag i bilen pÄ vÀg till heron för att se pirates of the caribien. Blev barnledig ;) skönt för Hugo. Kan inte va kul för honom att behöva umgÄs med mig 24/7.. Fick med mig hela familjen förutom mamma som hellre ville ha hugge bugge :) har rensat hemma hos mina pÀron idag. NÀsta lördag ska jag och Veronica ha loppmarknad ;) ska bli grymt kul. IkvÀll ska jag uppdatera som faaaan. Ska skriva ett grymt lÄngt inlÀgg om migsjÀlv. Och Àven lÀgga upp lite lÄtar nÀr jag sjunger ;) om jag vÄgar . Just det... Har glömt skriva att jag sjunger. Sjunger pÄ bröllopp, dop fester osv och fÄr faktiskt pröjs. Och NU snart sÄ ska jag spela in en egen lÄt i en studio. Grymt va ?? Hörde lÄten första gÄngen idag. Den var GRYM :P. Men som sagt.. Uppdaterar massa ikvÀll. Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Vronkan

aaaavis!!! hahaha, vill ocksÄ se pirates. I love!!

Sett min snygga bild frÄn Cannes dÀr jag posar som Jack Sparrow? ;)

2011-05-25 @ 20:58:59
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/
Postat av: Carla

Tack babe! Jag Àr mycket stolt över mina underverk :)

Men Äh vad kul att det gÄr sÄ bra med din sÄngtalang! Jag vill gÀrna höra hur det lÄter nu, det var sÄ lÀngesen sist! <3

2011-05-25 @ 23:01:22
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0