need for speed

filmen var okey. ettan var bÀste sen tvÄan och sist trean. har glömt att skriva att nya pirates va skit dÄlig. lÀtt den sÀmsta. nu har vi kÀkat chips och dipp och druckit cola. sÄ nu lÀr jag ju ha gÄtt upp fyra kg minst ocksÄ... kÀnns ju kul :P 

nu ska vi spela tvspel.. mitt favorite ;) need for speed. sÄÄ jÀÀÀÀÀvla kul och jag Àr grym pÄ bilspel. körde nÄtt spel mot Anton nyss som hettte black ops..hmm inte riktigt min grej. dog pÄ en gÄng. jag Àr en dÄlig förlorare sÄ jag gav upp sÄ fort jag hade dött :)

snart kommer Matttias hem ocksÄ. utan mc donalds hoppas jag. vi Àr rÀtt duktiga pÄ att Àta det nÀr han slutar sent. imorron ska jag springa till frissan och bli snygg. nÀr Hugge lÄg i magen hade jag grym hÄr kvalite. nu Àr jag typ skalle per...:(. sÄ dom för göra det bÀsta av situationen. puss Ä gonatt


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0