morsdag

vilken mysig morgon:)
vi har Àtit en lÄÄÄng frukost. Hugo Ät gröt som vanligt och smörgÄsrÄn med smör och mjukost. han fick jordgubbar till dessert. han Àlskar jordgubbar. han har ju bara tvÄ smÄ tÀnder dÀr nere sÄ han suger i sig jordgubbarna:)
jag och Matte Ät rostade mackor med Àgg och KAFFE...bÄde jag och M dricker jÀtte mycket kaffe. vÄran kaffebryggare Àr den absolut bÀsta ocksÄ. obh nordicas chili serie. den fick Mattias utav mina pÀron i 30 Ärs present. den Àr verkligen grym ;)
idag blire kallfors och morsdags lunch. sen ska jag hem och jobba pÄ mitt cv som ska bli klart idag. tÀnkte söka jobb som statsminister..;) fÄr se hur det gÄr :P
vet ni vad jag mer ska göra?? jag ska göra en ordentlig utrensning pÄ vÄran vind inför loppmaknaden som jag och Veronica ska ha nÀsta helg. det Àr tydligen nÄgon loppmarknad dÀr man har sina saker i bilen:) har aldrig varit med om förut. men jag har sÄ jÀvla mycket skit som jag skulle behöva bli av med. allt frÄn barnklÀder till tavlor, glas, skÄlar och skor ;)

nu ska jag hoppa in i dushen för att sen springa ner pÄ stan och köpa nÄtt fint till mamma pÄ hennes dag.
skriver mer lite senare :D  puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0