Me Myself and I

idag gick jag upp kl 09:00
favorit fÀrg Àr rosa
alla mina namn Àr Eva Emilie Caroline
favorit mat Àr sushi
mat jag inte Àter Àr inÀlvsmat
tv program jag ser Àr desperate housewifes
favorit artist Àr Brittan
favorit skÄdis Àr Nicholas Cage
senaste filmen jag sÄg var my name is cahn
bil jag skulle vilja ha Àr en audi R8
favorit plagg Àr leggins eller klÀnning
frukost jag helst Àter Àr Àgg ocg bacon
favorit tid pÄ dygnet Àr kvÀllen
jag Àr född den 11/11 Är 1985
sport jag helst ser Àr hockey
sport jag helst spelar Àr basket
bio jag sÄg senast var pirates of caribien
nÀr jag var liten ville jag bli sÄngerska
jag har varit utomlands i Thailand, Indien, Grekland, Spanien, Frankrike, Cypern, Turkiet Bulgarien och hela norden ( inte Island)
favorit blomma Àr solros
jag har ingen tattuering
den finns en kompis jag hade som jag saknar
bÀsta party musiken Àr 90tal
jag Àr rÀdd för myror och hajar
min favorit möbel Àr min gungstol
godis jag Àter Àr polkagrisar och hockey pulver
den som ringde mig senast var min mamma
en film som jag kan alla repliker i Àr den lilla sjöjungfrun
favorit film Àr sagan om ringen
favorit mÄnad Àr september
pÄ lÀpparna anvÀnder jag lipsyl
Àmnet jag var bÀst pÄ i skolan Àr musik
och sÀmst pÄ Àr engelska
idoler som hÀngde i mitt tonÄrsrum Àr Leo Di Caprio och spice girls
svordom jag anvÀnder mest Àr jÀvla
första jobbet jag hade var en reklamfilm pÄ tv för wolksvagen
nu ska jag gÄ och lÀgga mig

godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha lite skillnad pÄ en haj och en myra! Puss pÄ dig.

2011-05-28 @ 21:18:33

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0