lax lördag !!!

Nu ska det bli middag och film.
filmen som vi ska se började vi kolla pÄ idag pÄ dagen och den verkar sÄ jÀkla bra. limitless heter den. och killen som Àr huvudrollen Àr ehhm ganska snygg ;)
idag har jag klippt mig:) wihooo. vi va i skÀrholmen och strosa runt. Mattias klippte sig ocksÄ ÄÄÄ jÀvlar vad snygg han blev. rakad pÄ sidorna och lÄngt uppe. jag klippte 11 cm. sÄ nu har jag sÄ att hÄret precis nuddar axlarna. jag Àr jÀtte nöjd. pÄ vÀgen hem frÄn skhlm sÄ plockade jag blommor. jag Àlskar sÄnt. plockade blommor igÄr ocksÄ. tjuvade grannens syrener ;) haha.. men idag blev det en sommar bukett av hundkex, nÄra lila blommor och nÄra gula :) haha jag har ingen aning om vad dom heter.

Hugo Àr fortfarande vaken. han Àr jÀtte trött och grinig men haha han vill inte sova.
imorgon ska min familj, mina förÀldrar och bröder + mormor Àta morsdags lunch ute pÄ kallfors gk. ska bli sÄ mysigt. innan ska jag hinna köpa en present till mamma ocksÄ. fÄr se vad jag kan hitta pÄ.

nej nu ska det bli lax och fÀrspotatis
och innan jag avslutar sÄ mÄste jag skryta lite och sÀga GRATTIS min Àlskade lillebror som tog moppe körkort idag.   <3 Àlskar dig lillbrow 
ps.  det Ă€r nu bevisat att förkylningar slĂ„r till hĂ„rdare pĂ„ mĂ€n Ă€n pĂ„ kvinnor. min man hĂ€r hemma Ă€r lite förkyld och han hĂ„ller verkligen bokstavligen talat pĂ„ att DÖ. bĂ€st jag tar hand om honom ;) hehe.

pöss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0