lÀngtar

Helllllu
det blev jÀtte sent igÄr efter bion. eller.. vi Äkte och hÀmtade lillis i pershagen sÄ dÄ skulle man ju snacka en stund. bion började 20:00 sÄ det var lagom. har alltid gÄtt pÄ dom som börjar 21:00 och det blir sÄ jÀvla sent.

nu har iaf jag och Hugo gÄtt upp. han vÀckte mig nyss. vilken lyx va ? inta alla mammor som fÄr sova till 9 9/30 varje dag. min lilla groda :) han mÄr mycket bÀttre nu ocksÄ. det Àr skönt. ÄÄÄÄ vad jag lÀngtar tills midsommar.VI ska ut pÄ sjön dÄ. vi Äker alltid ut till koskÀr. mina förÀldrar har en stor bÄt som vi egentligen kunde ha delat med dom. men nu ska vi hyra en egen. Mattias hade hittat en bra. vi hyrde förrÄ Äret ocksÄ.. hela ratten lossna nÀr vi körde..eller haha det va typ en pinne som var en ratt. :=) den va grymt ledskigt. men det var tur att det var fel pÄ bÄten sen innan sÄ det inte var fel pÄ oss. nu lÀngtar jag iaf jÀtte mycket. fÄr vi se hur det gÄr med Hugge pÄ sjön. gulligt med flytvÀst Ä grejer.

nu ska vi göra frukost. och jag ska dricka kaffe med mjölk ;) uppdatera mer nÀr han sover sen. hej sÄ lÀnge


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0