Helt Àrligt.........

Han har badat tvĂ„ gĂ„nger sen vi kom hem frĂ„n stan... Först kissade han pĂ„ golvet och kröp runt i det... Sen Ă„t han katrinplommon och Ă€rligt talat DET ÄR INTE MITT FEL att han ser ut som han gör. Ska lĂ€gga upp foto...Ă€r heeeeelt slut. Skulle behöva semester.. Synd att jag precis har varit i Thailand :(.. För jag skulle behöva Ă„ka dit igen.. Försöker komma pĂ„ hur man lĂ€gger upp bilder sĂ„ det blir nĂ„gra fler.. Kanske bara gĂ„r att göra frĂ„n datan och den Ă€r ju trasig:( hmm den levde igĂ„r och idag stĂ„r det att den har virus. Undrar vad jag har gjort?? :/ Nu ligger Lill monstret och bökar runt i sĂ€ngen. SĂ„ gör han alltid innan han somnar. Vi har kollat pĂ„ alladin. :) det blev inte trassel. Han drog ner alla ostbĂ„gar pĂ„ v mattan ocksĂ„. Kuuul. Jag som var sugen ;) haha . Nu blire lĂ€sa bok sĂ„Ă„ fort det Ă€r tyst.. Har en ny bok. Hypnotisören. Ska börja idag. Hoppas den Ă€r bra. Jag haaatar sega böcker. Gillar tidningar bĂ€ttre. Typ se och hör ;) haha. Pusss och godnatt klockan 20:10 :P

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0