Godmorgon

Godmorgon :) idag Ă€r det FREEEDAG!!!!!' Jag och Hugo Ă€r ju hemma jĂ€mt sĂ„ vi mĂ€rker ingen skillnad. Jag har sovit tre timmar i natt. Mattias har snarkat och jag har varit tĂ€ppt i nĂ€san, det Ă€r sĂ„ förbannat jobbigt. Jag KAN INTE andas med munnen. Och jag hade ingen nĂ€sspray. FörjĂ€vligt va? Och nu Ă€r jag och mumsen uppe sen en timme tillbaka och Mattias ligger fortfarande och sover. Hugo leker i sitt rum och jag dricker kaffe i vardagsrumet. Idag........ Vi ska göra sĂ„ lite som möjligt idag. Hugo ska vĂ€ll fĂ„ trĂ€ffa nĂ„gon kompis eller att vi gĂ„r till lekparken. Men inte sĂ„ mkt mer Ă€n sĂ„. Ska va osminkad och ful idag;) OM det inte mot förmodan skulle hĂ€nda nĂ„got mycket spĂ€nnande. Brorsorna kommer och sover ikvĂ€ll. Mina Ă€lsklingar:) Ă„Ă„Ă„ vi ska ha tvspels kvĂ€ll och kolla film. Och Ă€ta OSTBÅGAR. ;). Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och laga iordning frulle till Hugo av macka med mjukost, gröt med purĂ© och barn lĂ€ttdryck :) jag ska Ă€ta Ă€ggmackor :) puss sĂ„ lĂ€nge. <3

Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas allt Àr bra med dig? :)

2011-05-27 @ 11:15:01
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej :) jag mÄr bara bra tack. Hoppas att du ocksÄ gör det. Sjukt fin blogg har du ;) kram

2011-05-27 @ 11:39:35
URL: http://anotherblonde.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0