God morgon :)

Hugo vaknade nyss.. ;) förstĂ„r inte hur han alltid lyckas sova sĂ„ lĂ€nge nu för tiden. Men det Ă€r ju jag glad för !! Nu leker han i sitt rum och han ÅLAR igen.. Va fan han lĂ€rde sig krypa igĂ„r. Ă…Ă„ ibland Ă€r det hĂ€rligt med mĂ„rnar..kaffe kaffe och lite mer kaffe. Fast idag var kaffet inte alls bra. Hade ingen mjölk hemma. Jag har LĂ€nstidningen ocksĂ„.. Hur det nu kommer sig? Har fĂ„tt den ett par dagar. :) Idag ska jag och Hugo tvĂ€tta, trĂ€ffa Malin och handla mat till Hugo och mjölk till mamma. Kanske blir en svĂ€ng till pershagen ocksĂ„.. Jag har typ inte flyttat hemifrĂ„n ;) haha. Är dĂ€r jÀÀÀÀmt. Skulle lĂ€tt flytta tillbaka dit. Radhuset brevid mina förĂ€ldrar Ă€r till salu ;) haha. Skulle va super bra ju. Kunde man borra upp vĂ€ggen emellan :P Hepp., nu har skrutt Ă€tit gröt, och smörgĂ„srĂ„n sĂ„ det sprutar ur öronen. Nu ska vi göra oss snygga.och det hĂ€r inlĂ€gget tog tid haha.., han prata i telefon med min man och Hugo han Ă€ta frulle ;) Pusssss <3

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0