Första inlÀgget

Tjo ho!!!!!

 

nu har jag som alla andra skaffat en blogg...jag har lÀnge velat ha en men aldrig vetat hur man gör. `Àr gryyymt otecknisk..`men nu har jag en blogg.vilket jag nog Àr sist med ;). hÀr ska jag skriva om allt möjligt. och lÀgga upp massor med fina bilder pÄ allt och alla ;)

Sen jag va liten har jag skrivit dagbok frÄn och till och det Àr ju just vad det hÀr Àr och ska bli ocksÄ. MIN DAGBOK som alltid kommer att finnas kvar och som jag alltid kan gÄ in och titta i.Lite roligare med bilder som lÀggs upp och stannar kvar en en bok man kan tappa bort i flytten eller vadsomhelst..

 

Kan börja med idag dÄ.. Hugo `min son `vaknade 8:30.. superskönt ;) vi gick upp, han Ät gröt jag drack kaffe. vi lekte i hans rum, dushade, Ät lunch. sen Äkte vi till jÀrna och solade och Ät bullar hos Gun och Mats. Hugo lÀrde sig att krypa dÀr i grÀset idag. innan har han bara Älat. SÄ det var super hÀftigt och det Àr filmat :D..

Mats skulle ivÀg och fixa bÄten sÄ jag, Mattias `Žmin sambo, Hugo och Gun gick en liten promenad runt i omrÄdet och maaaaaj gaaad vad fint det Àr ute nu..:) maj Àr underbart.

Sen Äkte vi vidare och blev bjudna pÄ middag i pershagen hos Sylvia och Jens. Vi Ät en gryyym middag som var lax, rÀkor, tonfisk och fetaostsallad. suuper gott. NU Àr vi hemma efter att ha varit ute nÀstan hela dan......

Hugge sussar sött och jag ligger död i soffan och skriver mitt första inlĂ€gg..Blev nog sĂ„dĂ€r, jag Ă€r och har alltid varit dĂ„lig pĂ„ att stava och att formulera mig men ja ja..jag gör ju det hĂ€r FÖRST OCH FRÄMST för mig sjĂ€lv.. nu ska jag dricka kaffe och försöka lĂ€gga upp en bild i bloggen pĂ„ Hugo frĂ„n idag :)

 

See Yaa puss <3


Kommentarer
Postat av: Vronkan

YOU GO GIRL;) <3

2011-05-23 @ 07:55:26
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0