!

sitter med en kaffe i min gungstol och myser efter att ha tagit ett bad med min Àlskade Hugo.
Det var sÄ lÀnge sen vi badade. Det var nog nÀr han va bebis och inte kunde röra sig sÀrskilt mkt. Nu Àr han ett vilddjur och röjer satan ;)
Middagen i kallfors var jÀtte god. Vi Ät söndagsstek. Tycker att det Àr himla trevligt dÀr ute.
Förra Ă„ret var jag och Mattias dĂ€r och Ă„t taco buffe. NĂ„tt sĂ„nt finns inte i tĂ€lje. ovh det Ă€r jĂ€vligt TRÅKIGT... hörde btw att det öppnat en ny kebab i stan. vet inte?? det kanske behövdes :P.

Det Àr verkligen hÀrligt att höra Hugo och hans pappa leka och skratta tillsammans inne i Hugos rum. Han skrattar tills han tjuter.. Hugo altsÄ. :)
jag och Mattias började kolla pÄ the rite `( ritualen ) nÀr skrutt lÄg och sov. verkar helt ok.
filmen vi sÄg igÄr limitless va sÄ djÀvulusiskt bra.. den bara mÄste alla se.
handlar om en kille som fÄr en drog som aktiverar hjÀrnan frÄn 20% till 100
hur han ser livet, vad han gör nÀr han Àr sÄ mkt smartare Àn alla andra osv.. LADDA NEEEER. ;)

IkvÀll ska vi grilla choritzo korv koka fÀrskpotatis och ha fetaost sÄs till. ska bli riktigt gott.
jag undrar nÀr herr H hade tÀnkt att somna för natten idag dÄ. han sov nÀmligen ganska lÀnge pÄ fm idag.
Imorgon ska jag sjunga igen ;) tror vi ska spela in imorgon. kommer bli sÄ himla bra.

Nej nu ska jag börja laga maten. Blir sen middag och imorgon Àr det mÄndag igen.
I HATE MONDAYS. det sitter i sen jÀmt ;) inte för att det spelar mig nÄgon roll nu nÀr jag Àr hemma och Àr mammaledig.

hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0