:)

woooo hooo... idag har jag lyssnat pÄ lÄten jag ska sjunga. :) den va verkligen sjukt bra. fick höra lite text ocksÄ. den passar min röst. det va det jag va lite orolig över. men det kommer bli sjukt bra.
puuuuust.. jag har inte haft en lugn stund idag. idag har jag varit med camilla pÄ stan, lekt i sandlÄdan med hjÀrtat, trÀffat Robban och lyssnat pÄ lÄten, Jessica kom hem till mig, vi lagade mat, drack kaffe och snackade en jÀvla massa skit ;) hon Àr verkligen en mysig tjej...... NU.. och det Àr verkligen NU som jag för första gÄngen bara sitter helt tyst och inte gör nÄgonting...har stressat som en dÄre...... men det har varit en underbar dag. :)

helvete vad jag har fÄtt ont i halsen :( Hugo har smittat mig. typiskt. nu ska jag försöka fixa ett inlÀgg som handlar om migsjÀlv. puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0