En helt underbar dag

Vilken underbar dag:) Lilja och Jenny kom hem till oss runt 11:00 tiden. Kidzen lekte, och Ă„t mat. Sen gick vi upp till torekĂ€llberget och mös med djuren. BĂ„de Lilja och Hugo klappade killingarna. Riktigt gulligt. Tog sĂ„ mĂ„nga fina kort idag:) jag och Jenny Ă„t en lunch dĂ€r uppe. Köttbullar, potatismos med brunsĂ„s och lingon. Hugo Ă€lskade maten;) min lilla tjockis gillar ALLT :) sen gick vi till en lekparken och grĂ€vde och gungade Nu Ă€r vi i pershagen. Hugo har Ă€tit hĂ€r ocksĂ„!! Haha Ungen ligger utslagen i sin spjĂ€lsĂ€ng som han har hĂ€r. Jag och mami dricker kaffe och skrattar. Hoppas ni ocksĂ„ har haft det underbart idag. En utav mina Ă€ldsta vĂ€nner fick barn idag:) okey SÅ bra har jag inte haft det idag. Haha. GRATTIS Bella till din lilla prins. Är sĂ„ glad för din skull. Hörs sen :D

Kommentarer
Postat av: Carla

Ja! Vi skaaa ses snart :) Typ nÀsta vecka kanske, vi fÄr se lite hur landet ligger! Fina bilder hÀr under! Puss <3

2011-06-01 @ 14:05:37
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0