wooohoooo

wooohooo
febern Àr borta.
jag har en glad son idag :) mitt lilla hjÀrta. Idag ska vi Äka och kolla pÄ barnvagn.Det va nÄtt strul med den vi skulle bestÀlla. den fanns inte inte inne osv.Sen blir det bara hemma mys för mig och Hugo.
Hugos mormor kanske skulle komma och hÀlsa pÄ efter jobbet. Trevligt.

Just nu sover Hugo och jag dricker kaffe. jag har duschat ta det och smort in mig. herre gud vad lyxigt :P
Matte börjar sent idag sÄ jag fick lite egentid.
kan va sÄ att vi hinner med en lunch nere pÄ stan ocksÄ.
jag skulle behöva köpa nya klĂ€der. Hela garderoben Ă€r igentligen full men det kĂ€nns som att jag inte har NÅGONTING att ha pĂ„ mig. har ju fortfarande 5 kg kvar att gĂ„ ner efter Hugge sĂ„ det kĂ€nns sĂ„ jĂ€vla onödigt att köpa jeans osv. det Ă€r typ 2 stl som skilljer. nu vĂ€ger jag 60 kg. Ă„t nyttigt igĂ„r sĂ„ jag hade ju hoppats pĂ„ att ha gĂ„tt ner till 55 idag :=P haha

nej nu ska jag fixa det sista innan jag vÀcker lilleman och tar vagnen ner pÄ stan.

puss pÄ er. <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0