va pÄ dinosaurie dansen :)

hej hopp gummisnopp !!!
idag har jag och mattias sovit till kl 13.00, handlat pÄ rusta, el giganten och hmm undrar om det var pÄ k rauta ocksÄ.. vi har hÀmtat prinsen som sov hos sin mormor och morfar, vi har Äkt till jÀrna för att kolla pÄ Midja och Emilys nya hus, lagat skit god middag, lekt med Hugge och nu sitter jag framför datan, Hugo snarkar och mattias sitter framför tvn.

IgÄr va en grymt kul dag/kvÀll. Jag och Mattias gick hem till Mathias Söderqvist och kÀkade pannkakor och drack en jÀvla massa drinkar, cider och rose. dansade till party musik och min egen lÄt. :P
Det va grymt att höra den sÄ dÀr högt :) snart ska den bli inspelad pÄ riktig och BLI KLAAAR..
sen gick vi till torekÀllberget som var mindre roligt.. vad har hÀnt?? förut var det bara dinosaurier dÀr uppe.. nu var det bara smÄglin. typiskt nÀr man sjÀlv har börjat utvecklas till en t rex :P
och blivit 25..:)Det va riktigt skönt att fÄ vara barnledig och bara tÀnka pÄ sig sjÀlv. tyvÀrr blev det ett par drinkar för mycket mÀrkte mitt huvud i morse. hehe. jag som lÀmnade huvudet hemma. fan jag mÄste ha hittat det i sÀngen inatt. :)

IkvÀll blir det film as usual.
nÄgon ny med Adam Sandler och Jennifer Aniston. verkar riktigt rolig.
kan hÀnda att det blir en chokladkaka ocksÄ dÄ vi vann typ 30 st pÄ grönan. haha

Imorgon hoppas jag pÄ fint vÀder. Idag har det fan varit riktigt kallt. hade behövt gÄs jackan.. SÄ imorgon mÄste det bli 30 grader varmt och strÄlande.
Det blir en kort vecka. blir sjön pÄ midsommar om det inte spö regnar. dÄ fÄr det bli nÄgot annat.

Nej hörrni nu ska jag hoppa in i en snabb dusch och sen blire soffan

puss pÄ er


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0