till the strand!!!!!!!!

hej :)
igÄr va det en lÄÄÄÄng dag... jag och Hugge hade hemma mys, vi Äkte till mormor och morfar i pershagen. DÀr duschade jag och Hugo bada. vi gjorde oss snygga för att Äka till JÀrna pÄ studentfirande. Julia min kusin tog studenten :9 hon var super fin och det var jÀtte trevligt att trÀffa slÀkten. Mattias kom dit senare. Vi Ät en grym hallonsÄs dÀr. den mÄÄÄste jag göra.

sen Ă„kte vi hem och grillade hamburgare och kollade pĂ„ film. men jag somnade som vanligt :p PRIEST hette den. haha Matte vĂ€cker alltid mig nĂ€r filmen Ă€r slut och sĂ€ger att vi ska gĂ„ och lĂ€gga oss. jag ÄLSKAR att sova i soffan.

just nu ligger mumse och snusar i sin sÀng och jag ska göra mig lite frukost tÀnkte jag. Àr inte sugen pÄ nÄgonting idag. men jag Àr vrÄÄÄl hungrig sÄ Àta mÄste jag göra. Sen ska jag och hugge dejta Jenny och Lija. Tror att det blir pÄ stranden. Mitt lilla baddjur ska fÄ bada. fast han lÀr ju bli förbannad att det Àr kallt ivattnet :P.

hörs later    puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0