Smögen here we come

Nu Ă€r vi pĂ„ vĂ€g till smögen. Vi hade precis ett mat och lek-stopp pĂ„ Max i Örebro. Hugo sover sĂ„ sött i sin bilbarnstol. Snart jag med. Är SKIT TRÖTT.... Och grymt törstig :( tog en smothie pĂ„ Max. Skit god med riktiga jordgubbar och grĂ€dde och grejer :) Hugo tyckte ocksĂ„ att det var jĂ€tte gott :D. Men jag drack ju ingenting. Haha fĂ„r bli Statoil snart. Har grym musik hĂ€r i bilen. Tog med mig roxette <3 all kĂ€rlek till roxette. Har Ă€lskat dom sen jag var 5 :) jag njuter riktigt ordentligt dĂ„ jag vet att det snart Ă€r Mattias tur att vĂ€lja skiva. :( alla Akons lĂ„tar lĂ„ter likadana. Aja nu ska jag sjunga vidare till she s got the look ;) puss pĂ„ er

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0