SkrÀck, oro och ostbÄgar.

Hugo har precis fÄtt en flarra vÀlling. Jag har precis satt mig i soffan med Mattias, datan och tvn. Vi ska köpa ny bil:) vi va och provÄkte en idag. Superfin va den:) vi har Àven hunnit med Ikea. Hittade lite skit som jag drog hem dÀrifrÄn:P. En tavla, nÄgra bak- bunkar. Batterier och allt annat man ALLTID kommer hem med. Typ ljus. Det Àr ju sÄ kallt och mörkt pÄ kvÀllarna. ;) haha. Lillebrorsorna gick ut 6an och 9an idag. TrÀffa gamla lÀrare och massa gamla dagisbarn och kollegor, vÀnner och bekanta. JÀtte mysigt. Fick en sjukt god tÄrta med hallon, jordgubbar, och blÄbÀr pÄ. Riktigt sommrig. Nu ska jag försöka fÄ min man att kolla pÄ en skrÀckfilm med mig. Hmm tror tyvÀrr inte att jag lyckas. Imorgon har vi inga planer alls. FÄr se vad vi gör.kanske pershagenbadet om det Àr fint ute. SÄg en grymt bra film igÄr som handlade om finans krisen. Den heter wallstreat money never sleeps. Jag och min stavning. Haha ni kan tolka vad det ska stÄ. Usch min lillebror Àr ute pÄ party. Fast han lovade att ta det lugnt. Det Àr mammor som ska vara oroliga, inte syrror. :( ska försöka döva oron med ostbÄgar och skrÀck. Haha. Hörs imorrn. Puss pÄ er <3

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0