Skitungen har lÀrt sig att Àta sjÀlv.

Ja det Àr sant.... Min stora prins, innan har han ju Àtit kex och smörgÄsbitar osv sjÀlv, men nu Àter han mat. :) jag blir sÄ stolt. Sitter och skriver fr mobilen nu. Har aldrig tid att blogga kÀnns det som. MÄste skÀrpa mig. Idag har det varit lugnt. Har inte gjort ett skit. Hugo och Hugos pappa var en svÀng pÄ stan. Jag fick SOVA. IgÄr var jag och skrutt hemma hos Camilla och Neo och lekte. Och imorgon har mina bröder skolavslutning. Dom gÄr ut 9an och 6an. Shit det var 10 Är sedan jag gick ut 9an. Herre Gud vart tog tiden vÀgen? KÀnns som igÄr;) hehe. Det blir jordgubbs tÄrta efterÄt. Ohhh jag lÀngtar redan :P. Jag och Mattias ska kolla pÄ nÄgon film nu tÀnkte vi. Skönt efter maten att bara slÀnga sig i soffan och inte behöva tÀnka. Det blir filmen V . Hugo sover redan. Min Àlskling vad jag Àlskar dig <3:) hörs imorrn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0