sjukvÄrdsupplysningen och ipren

fy fan... sitter och vÀntar pÄ att fÄ ge Hugo ipren.Nu Àr det snart 6 timmar sen. han har haft samma temp sen kl 12:00 igÄr natt. 39.1
sjukvÄrds upplysningen sÀger bara att han ska dricka mycket och vara sval. alltsÄ STACKARS STACKARS Hugo
Han ligger och sover nu tack och lov.
sjunker inte tempen efter nÀsta ipren sÄ mÄste vi Äka in med honom.

Idag har hugo varit sÄ grymt klÀngig. Det fÄr man vara nÀr man Àr sjuk. jag tycker sÄ synd om honom. min lilla lilla Àlskling. jag hoppas att vi slipper Äka in och att febern försvinner nu.

Idag har jag nog inte hunnit Àta nÄgonting. :(
snart kommer matte hem ocksÄ.

ni fÄr höra imorgon hur det gick.

puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0