party sugen

Hej :) det hÀr med bilderna gick Ät helvete. haha
Idag har det varit en lÄng dag. Först kom Camilla och Neo hit och lekte och tittade pÄ babar.
Sen skulle dom hem och laga lunch och sova en stund, dÄ kom Therese och Josefine hem till oss och Ät pannkakor. super gott och mysigt. sen nÀr dom hade Äkt hem dÄ kom min fina Helena hem hit och snackade en massa skit :P

En helt underbar dag har det varit, men den var lÄng :)

och dom hÀr jÀvla bilderna... Vad hÀnde?? laddade upp massor med bilder. men det enda som hamnade pÄ sidan var en bild pÄ hugo som muslim. :) hahahahaha. underbart...

jaja.... en datakurs pĂ„ komvux kanske vore nĂ„tt. dÄ MÅSTE man ju lĂ€ra sig. i gymnasiet va det ju bara att ligga med lĂ€raren sĂ„ blev man godkĂ€nd.. haha nej herre gud.. ;) jag Ă€r en fin flicka :)

Imorgon blir det ikea med camilla och en JÄÄÄVLA massa vin med Helena. LĂ€ngtar ihjĂ€l mig. efter vinet altsĂ„.
LÀngtar tills jag och Robban ses nÀsta gÄng ocksÄ sÄ vi kan bli klara med vÄran super hit :D

Nu ska jag Àta ostbÄgar och bli Ànnu tjockare :P hehe. jag börjar pÄ mÄndag. :P

puss pÄ er och ha en underbar fredag natt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0