öronbedövande dag :P

fy fan vilken dag............
morgonen var lugn Hugge kÀkade gröt lekte i rummet, sov en stund osv
Jenny och Lilja hÀmtade oss runt 12.00 tiden.. till ica maxi och handla matsÀck.. vi skulle till hennes landstÀlle som ligger precis vid vattnet.  kom dit.. barnen bara skrek. herre guuu. vi va vÀll dÀr i kanske max 2 timmar. grillade lite och satt under parasollet. sen va öronen döda sÄ det var bara att Äka hem igen.

nu pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ har Hugge varit jĂ€tte gnĂ€llig. han Ă€r inne i en period dĂ€r han bara vill vara med sin mamma. ingen annan passar och det Ă€r HALVKUL nĂ€r man vill gĂ„ pĂ„ toa eller bara diska i typ 5. ILLVRÅL..

Jag behöver semester.. Vi ska till gotland i sommar.. eller haha det Àr ju sommar , kÀnnns bara sÄ lÄngt kvar. :P
mina förÀldrar har hyrt ett hus i visby med bÄde innomhus och utomhus pool.. hur nice???
tror att det var typ 7 rum Ä kök eller nÄtt sÄnt.
La upp en sommrig bild pÄ min favorit frÄn igÄr ocksÄ.. nu verkar ju blogg.se fungera igen :)

Imorgon ska jag bli bjuden pÄ tacos i pershagen fyy faan va gott. Àr vrÄlhungrig nu. jag hatar att laga mat till migsjÀlv. kÀkade mackor förut och nu sitter jag och trycker i mig gott och blandat och kollar pÄ wallander. Kollar inte sÄ noga, har sett den förut. Imorgon kanske det blir en svÀng med mina förÀldrars bÄt ocksÄ. OM VI HAR TUR :)
 Nehepp undrar om jag ska lÀgga mig med min bok som jag aldrig kommer nÄgon vart med?? Det Àr lika bra att passa pÄ nÀr skrutt snusar.

hörs imorrn :)  puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej snygging! Kul att se lite vad som hÀnder i ditt liv :)

Vi ska ocksĂ„ till gotland. Åker pĂ„ fredag :)

kramar Maria Sedin

2011-06-12 @ 21:17:45
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0