NEGERBOLLAR OCH DOCKOR

ÄÄÄ nu ligger Àntligen herr H i sin sÀng.. NU lixom. han somnar jualltid runt 20 tiden.
Mamma och bröderna va hÀr. VVi lekte i hugos rum. brorsorna leker lite speciellt. trampar in huvudet pÄ hugos docka osv. :( vrider benen och huvudet Ät fel hÄll pÄ action man.. herre gud.

Vi bakade negerbollar ocksÄ.
vi hade inget margarin hemma sÄ det fick bli lÀtt och lagom.
brorsorna tyckte det blev skit gott. jag har inte vÄgat smaka Àn :P
hoppas det Àr lungt att jag kallar dessa för negerbollar..? man kan ju inte bara byta namn. vad ska vi dÄ kalla finska pinnar?? DET HETER JU DET..

Imorgon ska jag och Hugo gÄ en promenad till mormor pÄ fm. Om Hugo Àr 100% frisk. annars blir vi hemma. kan Àven hÀnda att vi Äker ut till nyken och grattar Lilja som fyller 1 helt Är :)
Jag tÀnkte att vi promenerar till brunnsÀng dÀr min mormor bor. Det borde man vÀll orka??

Nu blire att mÄla ramen igen. FAN vad snygg den kommer att bli. Kommer bilder sen nÀr tavlan hÀnger pÄ vÀggen :) kolla Àven in bilden hÀr nedan pÄ Hugos stackars stackars docka :(

go natt kram Ă„ puss




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0