mys mÄndag

Hej alla glada
Idag har jag och Hugo haft en heldag med mormor..
Först mötte vi upp henne pÄ stan och strosade runt dÀr, Mattias kom ner, vi Ät en sallad gick lite till.
Jag och Hugo följe med hem till mormor och morfar.

DÀr har vi solat i grÀset, Àtit en grymt god middag. Det blev lax i ugn, fÀrsk potatis och hollandeise sÄs. Hugo har vilat en stund och jag passade pÄ att vila jag med. Den hÀr helgen som var va ganska sömn lös ;)

Vi kom hem för en stund sen och nu sover Hugo för natten.
jag ska diska lite och fixa hÀr hemma. Imorgon ska vi Äka ut pÄ sjön med mina pÀron.
Det Àr nog bland det mysigaste som finns...

La upp tvÄ kort frÄn idag ocksÄ. Ett pÄ hugge som badar i Mollys vattenskÄl och ett pÄ Hugo och Hugos fina mormor.

PĂ„ onsdag fyller min lillebror 13 Ă„r.. VAD SKA JAG KÖPA ????

jag försökte hitta en speciell grej idag men det fanns inte. kan inte skriva vad det var dÄ han ibland gÄr in hÀr och spanar... ;)

Nej nu ska jag resa mig frÄn soffan och fÄ nÄgonting gjort.

ha en bra kvÀll <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0