lite kök

SÄ... nu fick ni bild pÄ köket iaf. och pÄ min inköpslista haha.
tog inte kort pÄ den andra delen dÄ det ser för jÀvligt ut. Vi hÄller pÄ att gör snyggt. men vi ska kakla om och lite grejer. jag har köpt olika knoppar till alla skÄpsluckor. as hÀftigt. :) ni ska fÄ bild pÄ alla rummen. ska bara stÀda först :P hehe. nej sÄ farligt Àr det inte.

Hugges rum Àr nytapetserat och iordning.
sovrummet Àr ocksÄ fint. det mÄlade jag ljusrosa. haha stackars Mattias :)
badrummet gÄr det inte att göra sÄ mkt Ät. det Àr kaklat, och man kan ju inte göra hur mycket som helst pÄ en hyresrÀtt heller. ??

Vi Àr jÀtte sugna pÄ att köpa hus.
jag vill helst inte bo i södertÀlje, men det Àr svÄrt att bara dra nÀr alla man kÀnner + familj bor hÀr.
hatar och dÄ menar jag verkligen HATAR att gÄ pÄ byn hÀr i tÀlje. Men om det nu Àr sÄ att man ska köpa hus i tÀlje sÄ lÀr det bli Pershagen, Nykvarn eller JÀrna. finns inga andra alternativ.

Vi har varit pÄ nÄgra husvisningar bla i Enhörna.. just d.. Enhörna kan jag ocksÄ bo :)
vi va pÄ husvisning i Eskilstuna och i pershagen.
Men vi har kommit fram till att vi bara ska köpa en tomt och smÀlla upp ett nyckelfÀrdigt hus pÄ.. vi ska bara ha rÄd först :P haha

Just nu leker Hugo i sitt rum och jag sitter hÀr med datan och mitt kaffe. snart kommer mamma och fikar.

just det.. mat listan.. :O

puss


Kommentarer
Postat av: Carla

Men hallÄ! Vi har 3 lediga hus hÀr i vÄrt omrÄde varav ett ska lÀggas ut i veckan Ä det Àr 3 hus ifrÄn oss :D KOM!

2011-06-21 @ 18:44:00
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ă…Ă„ Ă€r det sant? Vad ska dom ha för husen dĂ€r ute? Kollade dina bilder idag frĂ„n erat hus. Skit snyggt har ni. Coolt att trappan Ă€r lila :) skulle min Karl aldrig tillĂ„ta :P vi mĂ„ste ses sötnos :)

2011-06-21 @ 18:57:43

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0