lÄngt inlÀgg :)

men hallÄ!!!!
idag har vi hÀlsat pÄ hos mormor och morfar i pershagen.
Vi var ju först hemma hos min mormor pÄ fm och Ät mat, plockade blommor Ät glass, jordgubbar osv. Det Àr sÄ mysigt att komma hem till mormor och morfar för det ser precis lika dant ut som nÀr jag var liten. Tavlor, möbler, fotografier till och med min gamla barnstol sitter Huggo i nu :)

Hemma in the Pörshejg gick vi promenad, Ät thai mat och bara hade det bra.
Ät en ny choklad idag. caribien tror jag den hette. den va helt ok.. Men den va ingenting jÀmnfört med frukt och mandel, Min favvo. :)

Hade med mig en jÀvla massa saker dÀrifrÄn ocksÄ, as usual.
Hugo hade fÄtt en glad midsommar present av brorsorna som innehöll klÀder och en barbapappa bok. tack snÀlla Anton och Jesper. Han ska vara sÄ snygg i midsommar
Det jag konkade hem dÀrifrÄn var en jÀtte stor uppblÄsbar madrass, Hugges rese sÀng, Thai mat till lunch imorgon och vagn klÀder Ä allt som vi hade med oss.

För IMORGON Ă„ker vi till SMÖGEN :) :) :) :)
jag Àlskar smögen. det Àr verkligen underbart dÀr.
Vi ska plocka jordgubbar, Àta polkagrisar i grÀnna, fiska krabbor och Àta en jÀvla massa skaldjur.
Förra Äret hyrde jag och Mattias och min feta mage en stuga precis vid vattnet.

Mattias storebrors flickvÀns förÀldrar Àr det som har sommarhus dÀr. Och dom har bjudit ner massor med kompisar dit över midsommar sÄ jag tror att det kommer att bli skit kul.
Vi har en hel box rött hÀr hemma sÄ det kan ju inte bli annat Àn kul :=)

Natten som var va förjÀvlig.... Hugo vaknade och ville ha mat vilket typ aldrig hÀnder.. kl kanske var 03:30 och jag springer typ upp och gör iordning en flarra vÀlling till honom. Mattias som blir lika förvirrad som jag gÄr och tar upp Hugo.. BIGG NO NO
Hugo ville inte sova efter vÀllingen. det tog typ en timme att söva om honom och sen sov han pÄ min plats. Jag hade en milimeter att sova pÄ.. KUL.

Han ligger dÀr inne nu. I sin sÀng alltsÄ och bökar som vanligt innan han ska sova. Och jag ber till gudarna att han sover inatt för jag Àr skit trött.

Nu ska jag plocka iordning lite nytvÀttade klÀder och lÀgga iordning inför imorgon.

ha en underbar kvÀll

puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0