lÀnge sen

Heeeej :) det va lÀnge sen.. jag har verkligen haft fullt upp. jag har hunnit ha feber, loppmarknad,gÄ en 2 timmars promenad pÄ djurgÄrn, ligga pÄ stranden, jogga, kolla fotboll, sjunga in min lÄt i studio, umgÄs med Helena, umgÄs med Anna och jaaaaa ni hör ju ;)

Loppmarknaden gick jÀtte bra. fan vad folk köper SKIT...och fan vad jag har blivit av med skit :) kÀnns huuur skönt som helst.

min lÄt har blivit inspelad i studio nu   OCH   shit vad bra det kommer bli nÀr vi Àr klara. Ni ska fÄ höra :P

Idag har jag, min familj + Anna badat pÄ farstanÀs. NÀ nu ljög jag.. vi solade pÄ farstanÀs. inte ens stortÄn fick bada;) vi Äkte och kÀkade en pasta pÄ pershagens pizzeria. sen Äkte vi till mina pÀron och kollade pÄ sverige finland. Fan vad grymma vi var. Zlatan Àr min idol :)
Jag och min lillebror tog en joggingtur bort till stallet i pershagen. dÀr plockade vi blommor istÀllet :P haha

Imorgon blire att trÀffa Anna pÄ stan. fixa med massa papper jag har och ringa ett par samtal.
annars ska jag och kÀrleken ligga pÄ en grÀsmatta eller sitta i en sandlÄda hela dan :)

nu ska jag kolla min nya favorit film red riding hood igen för tredje gÄngen.

hörs imorgon

puss


Kommentarer
Postat av: Vronkan

ÄNTLIGEN Ă€r du tillbaka;)<3

2011-06-08 @ 12:57:15
URL: http://veronicabu.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jag har faktiskt badat i Är men i en mindre insjö =)

2011-06-08 @ 22:24:54
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vilken loppis var det, har lite skit jag med?

2011-06-08 @ 22:25:25
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0