Jag har en febrig prins hÀr hemma.

Jag har en febrig prins hÀr hemma. Stackar lilla hjÀrtat har varit sÄ ledsen inatt. Mitt hjÀrta gör ont. Vi som skulle gÄ till lekparken idag. Det fÄr bli inomhus hela lÄnga dan. Tur att man har massa film att kolla pÄ nÀr skrutten sover emellanÄt. Ska passa pÄ att fixa lite hÀr hemma ocksÄ. Typ diska, plocka mÄla en stor ram. Osv. Jag hÄller pÄ att fixa lite i köket. Vi har en as gammal ram i guld som vi köpt pÄ en aktion som behöver bli rosa;) Ni ska fÄ se nÀr den Àr klar. Det kommer bli riktigt lÀckert. Snart ska Mattias Äka till jobbet och jag och lille-man ska Àta lite sen lunch. Det blir bacon pasta. Hes lovin it :) jag Àlskar att Hugo gillar min mat. Och han Àlskar att fÄ Àta sjÀlv. Snart fÄr bi hem en ny vagn ocksÄ till skrutten som vi har bestÀllt. JÀtte fin och mycket lÀttare Àn den han har idag. Ska bli skönt för min stackars rygg dÄ vi bor pÄ vÄning 3 utan hiss. IDIOTI.... Tur att man Àr hulken ;) nu ska jag bara dö i soffan i ett par minuter med min man medans Hugo sover. Ha en underbar dag :D

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0