Hej hopp !!!

Men hello :). IgÄr hade jag tacoskvÀll i pershagen. SÄÄ nice. Jag och min mor var och handlade godis pÄ jÀtten och ehh haha vi handlade för typ 500 spÀnn ;) det finns fan ingen ursÀkt.. Vad hÀnde med min bantning?? Today har jag gjort allt och inget. Har iaf bl.a. Varit pÄ mio, bakat paj och kollar just nu pÄ film. NÄn monster film. Mattias tvillingsyster fick vÀlja :P. Imorgon har jag mer tid för bloggen. DÄ ska jag trÀffa Robban för musik inspelning. men det Àr inte förÀns 14:30 typ sÄ dÄ blide nog ett inlÀgg eller 2. Hittade nyss en Gammal vÀns blogg som jag va inne och kikade pÄ. Tycker det Àr sÄ mysigt med folks " dagböcker " sÄ lÀnge folk inte bara klagar och Àr otrevlig i bloggen. SÄnt gillar jag inte alls. Ska lÀgga upp lite bilder frÄn igÄr och idag ocksÄ. TyvÀrr Àr ju Carro fortfarande lika vÀrdelös. SÄÄÄ det blir mobil sms :( förjÀvligt va?? Och sÄ stÄr det de ocksÄ... Just mobil sms. Hade ju vart trevligt om man hade kunnat ha en överskrift istÀllet. Typ skitig son och en bild pÄ Hugge nÀr han Àter. ;) men men Àr man dÄlig pÄ data sÄ Àr man. Nu ska jag göra mina gÀster sÀlskap. Ha en lovely kvÀll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0