:(

Blir sĂ„ jĂ€vla irriterad... Det gĂ„r inte att mmsa bilder frĂ„n mobilen till bloggen. La upp bilder igĂ„r som inte syns och sĂ„ la jag upp bilder idag och dom skickas men hamnar inte pĂ„ bloggen :( snyfft. Jag och Hugge Ă€r i Pershagen och ska röja efter grejer till loppisen imorgon. Mina pĂ€rons förrĂ„d och garage Ă€r fyllt med skit. Ska bli riktigt kul. Man vet aldrig vad man hittar:) Hugge drog precis en flarra vĂ€lling och sussar nu sött i sin sĂ€ng i sitt rum i Pershagen:) jaaa visst Ă€r det galet att Hugo har sitt eget rum hos mormor och morfar. Vi ska gĂ„ en lĂ„ngpromenad sĂ„ fort alla kommer hem. Hela familjen Ă€r nĂ€mligen i Sthlm och kollar nĂ€r Jeppe spelar basket. Hoppas dom vinner.:). Hmm undrar om jag ska rota i deras kyl efter en matlĂ„da lr nĂ„tt;) hehe den Ă€r jĂ€mt full. :) alltid lika kul att komma hit Ă„ ÄTA ;) skriver mer sen. Puss

Kommentarer
Postat av: Carla

Jag har samma problem! Det gÄr inte att mms:a bilder :(

SÀg till om n hittar en stÄbrÀda som ni inte vill ha kvar lÀngre :)



PUSS!

2011-06-03 @ 15:38:58
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Linda

Alltid godast mat hos mamma, eller hur?!

2011-06-07 @ 22:01:06
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0