bild marathon

Har haft en helt underbar dag idag med familjen.

först hade vi mysmorgon med frukost, kaffe och allt annat som hör till..
Mamma kom och hÀmtade mig och Hugo runt 11:00 tiden. DÄ drog vi hem och hÀmtade brorsorna, sen drog vi ut pÄ sjön. Jag Àlskar att Äka ut pÄ sjön. Det finns inte sÄ mycket som slÄr det vad det gÀller att fÄ ro i sjÀlen och bara ta det lugnt :)
Men idag var det Hugos första bÄttur i hela hans liv. :) Han var sÄÄÄÄ söt i sin nya flytvÀst som han fick av morfar hÀr om dan. Den minsta storleken som finns.
Vi drog till nÄgon strand full av myror :( Finns det nÄgontin hÀr i vÀrlden som jag Àr riktigt rÀdd för sÄ Àr det skogsmyror.. kul va??? alla skrattar alltid Ät mig ;)

Det gick faktiskt bra med antzen.. stod i vattnet eller pÄ filten, nÀr jag inte var i bÄten ;)

Min lillebror Anton hade somnat i bÄten sÄ jag och min andra bror passade pÄ att hitta pÄ hyss :P
Vi öppnade luckan precis över dÀr han sov och slÀngde blött sjögrÀs pÄ honom i ansiktet.. hahaha sjukt kul, tyvÀrr var det inte ömsesidigt. Jag Äkte pÄ sju hundra ggr vÀrre lite senare. haha

NÀr vi kom hem stekte jag pannkakor till mig och Hugo. Han Ät som aldrig förr. Mitt hjÀrta. NU sussar han sÄ gott i sin sÀng och jag ska stÀlla mig och steka pannkakor till min man som blev avundsjuk nÀr han fick höra att vi Ät det. Men vad gör man inte för sina Àlsklingar?? ;)

sen blire sÀngen
pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0