Tankar!

Just nu ligger jag i sÀngen och funderar över livet. Vad ska jag bli nÀr jag blir stor? Det Àr en jobbig frÄga dÄ jag vet att jag vill plugga vidare om nÄgot Är. Jag har ju liksom inte kommit pÄ det Àn. Och jag tÀnker inte bara börja plugga nÄtt. Hmm. Va inne och kollade pÄ lite lediga jobb idag. Min tjÀnst pÄ förskola Àr 75% vilket jag inte klarar mig pÄ, sÄ det Àr dags att söka sig vidare :) ja, ja nog om det... Det blev inget vin för mig och M. Det blev rostade mackor och oboj istÀllet. FAN VA GOTT det Àr. Och det va jag vÀrd efter monsterpromenaden som Camilla lurade med mig pÄ i kvÀll. Och vet ni vad??? Nu blire sÀngen Àr sjukt trött <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0