Rast pÄ jobbet

Rast pĂ„ jobbet... Det har varit fullt ös medvetslös. SĂ„ nu sitter jag sjĂ€lv i personalrummet, dricker kaffe och njuter utav tystnaden. Hoppas ingen kommer in och vill prata bara. Haha.. Glömde helt bort att blogga igĂ„r. Eller jag hann inte heller.... Efter jobbet tog jag en grymt lĂ„ng dusch. Mattias och Hugo var hemma hos Mattias storebror som bor i VĂ€sterĂ„s. SĂ„ jag passade pĂ„ att göra allt som man normalt sĂ€tt aldrig hinner. NĂ€r M och H kom hem Ă„kte vi till Willys och storhandlade. Sen bar det av till pershagen och avlĂ€mning av Hugo som skulle vara ett par timmar hos Mattias syster. SĂ„ jag och matte hade kĂ€rleks date pĂ„ heron och sĂ„g sista Harry Potter filmen. SÅ JÄVLA BRA. Skulle lĂ€tt se den pĂ„ bio igen. .... Och nu sitter jag hĂ€r. Slutar 15 idag med. Mattias Ă€r hemma hos sin andra syster idag ute i stjĂ€rnhov. Han har en stor familj. :) sĂ„ vi fĂ„r se vad jag hittar pĂ„. Hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0