Min dag

Dagen började med en stor kopp kaffe framför nyheterna.
Gick hemifrÄn runt 7:45
Kom till jobbet jÀtte förtidigt, tog en kaffe dÀr ocksÄ.
Jobbade till 15:00 idag
NÀr jag kom hem sÄ var lillebror Jesper och mamma hemma hos oss med Hugge.
Just denna vecka matchar mitt och Mattes schema inte alls, sÄ " mormor " fÄr vara med Hugo.
Det Àr Hugo glad över dÄ mormor Àr det bÀsta han vet :)

Jag och Hugge gjorde iordning middag, sen gick vi hem till Camilla, Jhonny, Neo och Milo.
Hugo och Neo har lekt massor. Han börjar bli stor nu, min lilla skit unge.
Och jag har saknat Camilla och ungarna under semestern, sÄ det va riktigt kul att fÄ mysa idag.
Han luktar ju sÄ gooooott lilla Milo.
Har helt glömt bort att H har varit sÄ stor.

Börjar nÀstan bli lite sugen pÄ en till ;) IAF nÀr man Àr dÀr och snusar.
Nu ligger Hugge i sÀngen och snörvlar, snoreriet kom som en blixt frÄn en klar himmel.
WHAT DAA FACKKK

Imorgon ska jag mysa med min fina vÀn Malin Ulfen Steninger. Det var alldeles för lÀnge sen vi sÄgs. Men imorgon ska den Àntligen bli av. Ska bli as nice, man har alltid ont i magen efter man har skrattat en hel dag medhenne. :)

Nu blir det film, soffan, filt och tÀnda ljus för mig...

PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0