Men godkvÀll.. :)

Men godkvĂ€ll.. :) idag har jag inhandlat 2 par shorts. Ett par helsvarta och ett par mönstrade i korall och brunt tror jag det va :) jĂ€tte söta va dom iaf. Passar bra pĂ„ sommarn. Sen blev det ett par till mjukisbyxor som det stĂ„r Visby pĂ„. " har ett par svarta sen innan" men nu blev det ett par röda. Dom Ă€r sĂ„ JÄVLA sköna. Och jag Ă€r verkligen en mjukisbyxor tjej som sĂ„ fort jag Ă€r hemma sjĂ€lv drar pĂ„ mig mjukisar och bara ser allmĂ€nt förjĂ€vlig ut.. SĂ„ dĂ„ Ă€r det bra med ett par nya emellanĂ„t. :) Vi var pĂ„ kallis och kĂ€kade. OMFG vad det blĂ„ste. Jag fick typ köldskador. Sen Ă„kte vi hem och Jossan och Koffe lagade förĂ€tt och varmrĂ€tt. Jag och Mattias gjorde paj till efterrĂ€tt. Sjukt god. Vi gjorde en varsin. Min blev skit fin" den pĂ„ bilden nedan" hans blev skit ful hahaha. Sen badade alla utom jag och nĂ„gra till tjejer. Det Ă€r ju sĂ„ djĂ€vullusiskt kallt i vattnet. Dom spelade nĂ„n bollsport i lag. Nu ligger jag i sĂ€ngen och ska försöka sova. LĂ€gger upp lite fler bilder imorgon. Godnatt pĂ„ er. :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0